De informatie op de dit formulier vormt de basis voor de huurovereenkomst tussen Het Amsterdams Theaterhuis en de Huurder. Vul het daarom zo precies mogelijk in Na verzending krijg je een offerte op basis van de opgegeven informatie en deze offerte is na ondertekening (kan online) het officiele huurcontract. Na ondertekening volgt een factuur die voor de aangegeven vervaldatum moet worden voldaan. Tenzij anders is overeengekomen Na de voorstelling volgt mogelijk nog een (herstel)factuur als er nog diensten niet of extra werden afgenomen die wel of niet in het contract waren opgenomen Sommige diensten hebben een meerprijs bovenop de ‘kale’ huurprijs, zoals bv een technicus, een kassamedewerker of het gebruik van de beamer of akoestische piano De prijslijst vind je hier http://www.amsterdamstheaterhuis.nl/voorstelling-spelen/ onder ‘prijzen' De uiteindelijk prijzen kunnen afwijken van deze lijst. bv als een groep vaker huurt of om andere redenen Naam Gezelschap, groep, persoon, stichting naam contactpersoon gezelschap email contactpersoon gezelschap Adres voor op contract Postcode en Plaats Mobiele Telefoon contactpersoon algemeen? De verhuurder biedt de huurder de volgende mogelijkheden (welke zijn van toepassing?) extra repetities tbv voorstellingopbouwdaggenerale repetitietry-outvoorstelling(en)andere activiteit Wat voor een andere activiteit? De verhuurder verhuurt aan huurder daartoe de volgende ruimt(es) deel uitmakende van Het Amsterdams Theaterhuis Theaterzaal, inclusief kleedkameropslagruimtes (decor en rekwisieten, buiten de repetitie / speeldata)keuken kleingebruik (koffie en thee apparaat, geen koffie/thee)Keuken uitgebreid (gebruik magnetron, afwasmachine, kookplaat) (meerprijs ivm schoonmaak en onderhoud)kantoorruimte (meerprijs) Welke reserveringssysteem gebruikt de bezoekende groep?(alleen reserveren, geen betalingen) reserveren via eigen systeem groepreserveren via website Theaterhuis De huurder verzorgt wel of niet zelf een eigen kassamedewerker, kassa en wisselgeld Kassamedewerker huurderKassamedewerker, kassa, wisselgeld Theaterhuis (meerprijs De huurder gebruikt wel of niet de pinautomaat van het Theaterhuis (meerprijs €5 per voorstelling) wel de pinautomaatniet de pinautomaat Speeldata: geef data en tijden van de activiteiten en geef daarbij aan of het een opbouwdag, generale, try-out, of voorstelling betreft Extra repetitiedata en tijden met betrekking tot hoofdactiviteit/voorstelling(en)indien van toepassing Bij deze extra repetities wordt gebruik gemaakt van theaterlampen (meerprijs) janeemisschien ________________________ informatie betreffende techniek (een specifieke technische vragenlijst wordt later apart gemaild) ________________________ Naam contactpersoon techniek huurder?(verplicht) Mobiele Telefoon Contactpersoon Techniek (verplicht) Email contactpersoon Techniek? (verplicht) Technicus? (meerprijs)) Ja, technicus van Theaterhuisnee, eigen technicus huurderweet nog niet Beamer gebruiken? incl. middelgroot scherm (meerprijs) ja, beamer van Theaterhuisnee, geen of eigen beamer groepweet nog niet (akoestische)piano gebruiken? (meerprijs) ja, gebruik akoestische pianoextra gestemd voor voorstelling (meerprijs)ja, gebruik elektrische piano Theaterhuispiano use_label_element "ja, akoestische piano van Theaterhuis" "nee, akoestische piano" "ja gebruik elektrische piano van Theaterhuis" "nee of eigen elektrische piano" "ja, akoestische piano speciaal gestemd (meerprijs)"] ____________________ informatie voor promotie agenda en website ____________________ URL Website van huurder/theatergroep? Speeldata? Aanvangstijd voorstelling? Duur voorstelling inclusief pauze? Pauze? janee Genre? toneeldansmoderne mimecabaretmuziektheatermusicaloperaoperetteklassiek concertanders? Ander genre is? Promotietekst, inclusief namen, schrijver, spelers en regisseur Gewenste toegangsprijs? Standaard is €8, €10, €12. (Een hogere toegangsprijs kan worden doorberekend in de huurprijs) Gewenste korting? Welke kortingskaarten? Hoe nu verder na invulling van dit formulier? * De contactpersoon krijgt per automatische mail deze ingevulde concept voorbeeldovereenkomst, aangevuld met contract bepalingen. NB! dit is nog geen definitieve versie! * De contactpersoon krijgt daaropvolgend dezelfde tekst aangevuld met een prijsopgave op basis van de op dit formulier aangegeven wensen. (offerte) * Deze overeenkomst kan online worden ondertekend of van ‘geschreven' naam voorzien, of desgewenst worden gedownload, geprint ondertekend en worden opgestuurd per post of gescand en per email geretourneerd. * Daarmee is de huurovereenkomst een feit en gelden de in het contract genoemde voorwaarden. * Onze technisch coördinator (Quincy Helant Muller) neemt contact op voor alle technische wensen en vragen * Na ondertekening volgt een factuur die voor, of op afspraak na- de huurperiode voldaan dient te worden. * Mogelijk volgt er na de huurperiode nog een tweede factuur met diensten die niet in de overeenkomst werden opgenomen. Deze dient maximaal 2 weken na de factuurdatum te worden voldaan. Vragen en Opmerkingen? Δ